/pagini/service-si-returnare

Service si returnare


Conform legii, aveti dreptul sa solicitati returnul produselor in urmatoarele conditii prevazute de lege:

Potrivit art. 9 alin. 1 din OUG 34/2014, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. 3 si la art. 14.

“Art 13: Profesionistul ramburseaza sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11.”

“Art. 14: Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator”

Avand in vedere prevederile legale, in cazul in care doriti returnul unui produs, trebuie sa urmati urmatorii pasi:

1. Trimiteti un mail la adresa de email contact@dapix.ro sau ne puteti contacta telefonic la numarul de telefon afisat pe site in termenul legal de 14 zile pentru a va comunica adresa de return si pentru a ne comunica, la randul dumneavoastra, contul bancar unde veti primi contravaloarea produsului.

2. Trebuie sa ne trimiteti produsul in cutia originala, insotit de toate accesoriile originale (manual de utilizare si card de garantie), cu continutul intact, neutilizat si neasamblat in vreun fel, in perfecta stare de functionare (cu exceptia unei situatii care necesita trimiterea la garantie), dumneavoastra urmand sa suportati costul de transport. Daca una din aceste conditii nu este indeplinita, vom refuza inapoierea coletului, conform legii. Avand in vedere ca echipa noastra depune efort pentru a va trimite produsul in cele mai buna conditii, solicitam reciprocitate.

3. Dupa receptionarea produsului, va vom returna banii numai prin transfer bancar.

ATENTIE: Daca in 14 zile de la achizitie produsul sufera modificari, cum ar fi schimbarea sau ajustarea curelei, produsul nu mai poate fi returnat deoarece aspectul original a fost deteriorat.

Garantie

Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, atunci acesta va fi returnat pe baza certificatului de garantie in cutia originala, insotit de toate accesoriile originale, iar acesta va fi schimbat cu un produs nou sau veti primi inapoi contravaloarea lui.

Daca produsul prezinta zgarieturi, urme de lovire, uzura, accesorii lipsa, urme de socuri termice sau chimice, urme de dezasamblare neautorizata, vom face o analiza amanuntita si vom diminua pretul produsului in consecinta, diminuarea urmand a fi adusa la cunostinta dvs folosind adresa de mail inregistrata in sistem la momentul achizitionarii produsului. In cazul inlocuirii produsului precum si in cazul returnului unui produs aflat in garantie, returnat pe baza certificatului de garantie, toate costurile de transport vor fi suportate de vanzator (echipa SC DAPIX INNOVATIONS SRL)

ATENTIE: Daca in perioada de garantie produsul sufera schimbari agreate de catre noi, cum ar fi schimbarea sau ajustarea curelei, costul curelei va fi suportat de catre cumparator.

Limbile, dial-ul si mecanismul ceasului sunt singurele componente care sunt acoperite de garantie. In cazul in care se dovedeste ca ceasul prezinta defecte de fabricatie in conditii de utilizare normala, acesta va fi reparat sau inlocuit gratuit de catre Dapix.

Va rugam sa retineti va garantia dvs nu acopera:

- Carcasa, geamul, sticla safir, bratara si cureaua.

- Daune rezultate din utilizarea necorespunzatoare, lipsa de ingrijire sau accidente (de exemplu: lovituri, scufundare, zdrobire, geam, spart etc..).

- Modificari estetice rezultate in urma uzurii normale, ruperea, zgarierea, alterarea culorii si/sau a materialului curelei sau bratarii metalice.

Pentru a beneficia de reparatii in garantie, ceasul defect va trebui inregistrat cat mai curand posibil, contactandu-ne prin intermediul adresei noastre de email contact@dapix.ro. In email va rugam sa specificati numele si prenumele dvs, numarul de comanda si sa oferiti o descriere detaliata a problemei.

Retineti ca toate produsele trebuie sa fie expediate la sediul Dapix de catre client, iar taxele de transport vor fi suportate  tot de catre acesta. In cazul unei garantii, reparatiile si expedierea coletului inapoi catre client, vor fi suportate integral de Dapix.