Service si return


- CONDITII DE RETURN

Conform legii, aveti dreptul sa solicitati returnul produselor in urmatoarele conditii prevazute de lege:

Potrivit art. 9 alin. 1 din OUG 34/2014, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. 3 si la art. 14.

“Art 13: Profesionistul ramburseaza sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11.”

“Art. 14: Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator”

Avand in vedere prevederile legale, in cazul in care doriti returnul unui produs, trebuie sa urmati urmatorii pasi:

1. Completati formularul de returnare in termenul legal de 14 zile iar noi va vom contacta pentru a va comunica adresa de return si pentru a ne comunica, la randul dumneavoastra, contul bancar unde veti primi contravaloarea produsului. Daca plata a fost facuta cu cardul, banii vor fi returnati pe cardul cu care s-a realizat plata. Singurul mijloc de transport acceptat este Fan Courier, orice expeditie cu alt transportator va fi ignorata.

ATENTIE!!

PRODUSUL VINE INSOTIT DE UN SIGILIU CARE PERMITE INSPECTAREA AMANUNTITA A ACESTUIA FARA A FI PURTAT. DACA SIGILIUL ESTE DETERIORAT, CEREREA DE RETURNARE VA FI RESPINSA!
MENTIONAM FAPTUL CA FIECARE PRODUS ESTE VERIFICAT DIN PUNCT DE VEDERE TEHNIC INAINTE DE A FI EXPEDIAT CA ATARE ACESTA ESTE LIVRAT IN PERFECTA STARE DE FUNCTIONARE!

Exemplarul se inspecteaza in termen de 24 de ore de la primire, fara a se scoate sigiliul. Daca dupa ce trec cele 24 de ore, se constata vreo defectiune, aceasta va fi imputabila cumparatorului si ne rezervam dreptul de a refuza orice cerere de return care are ca obiect un exemplar deteriorat.

Daca in 14 zile de la achizitie produsul sufera modificari, cum ar fi schimbarea sau ajustarea curelei, produsul nu mai poate fi returnat deoarece aspectul original a fost deteriorat.

In formularul de returnare se solicita seria ceasului. Aceasta informatie se regaseste la finalul manualului de instructiuni si garantie.

2. Trebuie sa ne trimiteti produsul in cutia originala, insotit de toate accesoriile originale (manual de utilizare si card de garantie), cu continutul intact, neutilizat si neasamblat in vreun fel, in perfecta stare de functionare, ambalat corespunzator pentru a fi protejat in timpul transportului. Daca una din aceste conditii nu este indeplinita, vom refuza inapoierea coletului, conform legii. Avand in vedere ca echipa noastra depune efort pentru a va trimite produsul in cele mai buna conditii, solicitam reciprocitate.

3. Coletul va fi depus la orice punct de lucru Fan Courier din orasul dvs, cu plata la expeditor, adica la dvs. Avand in vedere ca transportul poate dauna bunei functionari a ceasului (mecanismele sunt foarte sensibile la socuri), plata transportului va revine dvs.

4. Coletul va fi trimis la: DAPIX INNOVATIONS SRL la adresa Bucuresti, Calea Vitan nr. 106, bl. V40, sc. 3, et. 1, ap. 60

3. Dupa receptionarea produsului, va vom returna banii numai prin transfer bancar sau, dupa caz, banii for fi returnati pe cardul dvs daca plata a fost facuta cu cardul.

NERESPECTAREA UNEIA DINTRE CONDITIILE DE RETURN EXPUSE MAI SUS ATRAGE DUPA SINE REFUZAREA COLETULUI DVS URMAND A SUPORTA TOATE CHELTUIELILE CE DECURG DIN ACEASTA!!

- CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI

Conditiile de garantie sunt expuse pe larg in aceasta sectiune.

Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie (2 ani), atunci acesta va fi returnat pe baza certificatului de garantie si a facturii fiscale in cutia originala, insotit de toate accesoriile originale, iar acesta va fi schimbat cu un produs nou sau veti primi inapoi contravaloarea lui.

Daca produsul prezinta zgarieturi, urme de lovire, uzura, accesorii lipsa, urme de socuri termice sau chimice, urme de dezasamblare neautorizata, vom face o analiza amanuntita si vom diminua pretul produsului in consecinta, diminuarea urmand a fi adusa la cunostinta dvs folosind adresa de mail inregistrata in sistem la momentul achizitionarii produsului. In cazul inlocuirii produsului precum si in cazul returnului unui produs aflat in garantie, returnat pe baza certificatului de garantie, toate costurile de transport vor fi suportate de vanzator (echipa SC DAPIX INNOVATIONS SRL)

ATENTIE: Daca in perioada de garantie produsul sufera schimbari agreate de catre noi, cum ar fi schimbarea sau ajustarea curelei, costul curelei va fi suportat de catre cumparator.

Limbile, dial-ul si mecanismul ceasului sunt singurele componente care sunt acoperite de garantie. In cazul in care se dovedeste ca ceasul prezinta defecte de fabricatie in conditii de utilizare normala, acesta va fi reparat sau inlocuit gratuit de catre Dapix.

Va rugam sa retineti va garantia dvs nu acopera:

- Carcasa, geamul, sticla safir, bratara si cureaua.

- Daune rezultate din utilizarea necorespunzatoare, lipsa de ingrijire sau accidente (de exemplu: lovituri, scufundare, zdrobire, geam, spart etc..).

- Modificari estetice rezultate in urma uzurii normale, ruperea, zgarierea, alterarea culorii si/sau a materialului curelei sau bratarii metalice.

Pentru a beneficia de reparatii in garantie, ceasul defect va trebui inregistrat cat mai curand posibil, contactandu-ne prin intermediul adresei noastre de email contact@dapix.ro. In email va rugam sa specificati numele si prenumele dvs, numarul de comanda si sa oferiti o descriere detaliata a problemei.

Retineti ca toate produsele trebuie sa fie expediate la sediul Dapix de catre client, iar taxele de transport vor fi suportate  de catre DAPIX INNOVATIONS SRL. In cazul refuzului solicitarii de garantie, transportul, reparatiile (daca este cazul) si expedierea coletului inapoi catre client, vor fi suportate integral de catre client! Singurul mijloc de transport acceptat este Fan Courier, orice expeditie cu alt transportator va fi ignorata. In cazul acceptarii garantiei, toate taxele de transport vor fi suportate de catre DAPIX INNOVATIONS SRL.

 

Pentru a demara solicitarea acordarii garantiei va rugam sa completati acest formular. Dupa ce receptionam formularul va vom contacta in vederea demararii procedurilor de solicitare garantie.

URMARITI-NE PE
INSTAGRAM & FACEBOOK